Adds by nuffnang

Monday, December 9, 2013

putih ker?

Aku berkulit sawo matang, somi pulak berkulit sawo bermatang-matang, hehehe...maknanya gelap lah (sikit lagi nak sama warna ngan bangla hahaha)..maka redho je lah kalau dapat anak kulitnya gelap, dah genetiknya gelap, mana nak datangnya putih, ye dok?
Anak pertama, memang berkulit gelaplah, tapi takpe, anak jantan..anak kedua, gegirl, masa mula2 keluar, kemain mak pak eksaited, sebabnya kulitnya cerah sikit dari si abang..bapaknya ler kemain gumbira..sampailah usia dia setahun..setahun keatas..warna kulit sebenar telah muncul, ternyata anak perempuan no 2 ini turut mewarisi genetik bapaknya..hehehe kecuali bahagian mukanya shj...kemain putih, bak kata moklong, macam pakai fair n lovely jer..
keluar anak no 3, wowwww..makpaknya berkata, x sangka yg ini lagi cerah..memang cerah sikit anak aku yg no 3 ni, x sama ngan abang kakak dia..tapi aku idokle se eksaited bapaknya, sebab aku tahu, ni mesti macam si kakaknya, bile dah besar sikit kulit mesti berubah..tapi tulah bapaknya kemain lagi super eksaited, konon2 anaknya yg ini memang betul2 putih le, ari2 tgk anak sendiri mesti puji, putihnyeee lahh...kesian...hehehe

P/S:Aku rasa macam penah citer kat blog yg masa aku tgh pregnant dulu aku mimpi aku bersalin anak aku yg ini..guess what, it turn out muka anak aku memang sama dgn muka anak yg aku mimpi..I still remember clearly...hmmmm...dejavu kah?

1 comment:

Putri said...

anak saya pun sama.muka je cerah..tp kaki dan tangan sawo matang. tak kesah la..janji sehat walafiat dan aktif.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails