Adds by nuffnang

Sunday, February 1, 2015

Bbcream dan cleanser by seqybeauty

Sejak2 tau pasal kewujudan bbcream, since then aku jadik bbcream hunter.mcm2 dah penah cuba,name it yg brand mahal sampai ke brand biasa.some of them aku penah review kat sini or kat blog mekap.tapi nak cari yg plg serasi plg best tu...hmmmmm jenuh jugak la membuang duit..but now finally aku dah jumpa yg paling terbest.first time pakai memang dah jatuh cinta abis...kira pangkah semua bb cream brand lain..serius tak tipu ye!sebab2 jatuh cinta sumpah x cari lain,meh aku senaraikan ye
1.texture - plg utama adalah tesktur.ringan n tak berminyak.ko tepek la byk mane pon tak you barely notice yg ko pakai krim kat muka.superb.meresap ke dlm kulit.langsung x minyak or melekit.
2.long lasting - hoihhh...ni lah first bbcream yg aku jumpa dimana spfnya berfungsi.walaupon kau pakai dah doblas jam kerja bwah mentari,surprisingly,muka ko menten cam gitu jugok.mcm masa baru ko tepek je..iyeeee...ahkak x tipu dik.aku penah cuba byk brand yg claimed sampai spf 50 pon hado,tapi berjemur bawah matahari sikit muka aku dah kelabu asap..pftt..
3.mencantikan kulit - bila pakai bb cream ni kulit jadi sekata , i mean x bercapuk or berbelak or muka mcm tepung gomak.kulit nampak rata n smooth gituuu..x perlu dah nk tepek segala tok nenek creame or foundation nk bg nampak flawless just tepek bb cream ni je dah cukup..pastu bile dah lame sikit pakai ahkak perasan muka jd glowing sikit..haaaa...bbest kannn...
4. Tidak berminyak.diulang sekali lg.kulit aku jenis yg oily tzone area...sebelum ni aku tepek bermacam jenis produk dah,even yg claimed water based.tapi tetaplah oily kat area tzone ty.berkilat2 okeh..amazingly this bb cream works like magic.no more minyak2 kat tzone stok boleh goreng ikan nih...

Ok tu pasal bb cream.if nk perfect combination kena lah guna kan cleanser dia pulak.ahkak sukaaaaaa x tau nk habaq lagu mana dah ni....hahaha..after cuci muka, kulit rasa fresh n lembuttttt sangat...jakun kejap aku masa mula2 pakai..pas cuci muka asek meraba pipi sendiri je...hahaha..satu lagi, mcm aku ckp kulit aku yg oily tzone area..even aku cuci muka mlm 8pm pastu keesokan pkl 12pm baru aku pi cuci myka balik...kulit menten lembut n tak oily langsung!penah pakai produk lain,bgn tido rasa mcm boleh tadah minyak kat muka..erkkkk...so aku rasa cleanser ni yg paling terbest so far..

Why produk by seqy beauty.
Konpem x penah dgr kan..actually agak baru di market not even a year pon.owner dia si blogger sepet ni ha..so aku yakin dgn produk dia since sepet punya background pon in pharmacy kan..of course le dia tahu bahan mana yg elok n tak elok,berapa persen bhn or campuran should be in produk kan.lepas dah cuba sendiri produk ni mmg puas hati. Oklah kat bawah ni aku tepek beberapa testimoni customer yg berpuas hati.







So sesape yg berminat nk cuba bb cream or cleanser ni boleh order ngan aku ye.whatsapp or telegram 0192658380.pastu aku pon buat cod tau.kat area bukit serdang,lrt bukit jalil,lrt seri petaling,giant southcity n technology park malaysia(TPM)..pon bokeh pos satu malysia..for more info n testimoni boleh tengok kat instagram shop aku:kedai_chantique (dah tgk tu follow sekali ye hahaha) @ kat fb seqybeauty..haippp tapi order ngan aku tau...tau..tau...nanti aku bg mystery free gift sekali..hihihi

sebelum tu meh aku tepek gambo tuan punya blog selfie ngan pakai bbcream.

Lastly,bbcream n cleanser ni mmg awesome.a must have for ladies...try it now ok..

Xoxo.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails