Adds by nuffnang

Wednesday, January 22, 2014

Kejadian pagi ini

Oleh kerana kejadian yg tak pernah berlaku, harusla tulis kat belog supaya boleh baca balik di kemudian hari dan gelak terguling-guling sampai keluar air mata sebaldi.
Hoiiiiiihhhh, mcm nak lempang diri sendiri je, korang tau apa jadi ngan aku hari ni??Aku pegi keje pakai baju terbalik.Ye terbalik.Nasib baik baju kaler itam so tidokler ketara sangat.Memang terbaikkkkk lah mokcik hari ni.Tu pun nasib perasan, kalo tak, dok la sepanjang ari pakai baju terbalik.Ni la hasilnya kalo bersiap dalam gelap..Haih mokcik, nampak sangat dah mokcik2 sangat..

3 comments:

||aLeaSaRa|| said...

hahaha awat jadi lagu tu.yelah kadang2 kita cuma fikir nak sampai office cepat je,he3...lepas ni saya pun kena hati2 lah masa sarung baju ngeee....

Sweetie said...

Pergi kerja tadi naik kenderaan awam ke pandu sendiri?

Ms.Su said...

sweetie:Naik motor, tapi bile sampai opis time naik lif dgn org penuh, doa dalam ati mintak2 org tak perasan...hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails