Adds by nuffnang

Friday, January 21, 2011

Aku hanya seorang kuli..

Tak paham kenapa boss saya selalu sangat suruh staff dia buat keje dia as a manager, bukan kah secara logiknya boss sbg manager yg bergaji 12k haruslah mempunyai banyak kerja dan banyak responsibility?Kenapa harus membebankan dan menyusahkannya staff yg hanya bergaji 2k dengan kerja2 manager?So pada pendapat saya, saya haruslah membuat kerja yg setimpal dgn gaji saya, boss yg bergaji besar seharusnya membuat keja yg 'besa' jugak...kalo yg tu pon ko tak dapat buat, apa gunanya ko jadi boss, baik aku aje yg jadi boss..huh!

P/S:Tapi keaadan sudah terbalik sekarang, boss yg bergaji besar boleh duduk goyang kaki saja, staff yg gaji ciput ni la dok kerah tenaga dan otak buat keje..huhuhu...kuli tetap kuli..(boss pon kuli jugak!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails