Adds by nuffnang

Monday, January 24, 2011

Datin wannabe...

Semalam saya termenonton rancangan Astana yg disiarkan di Astro jam 7:30PM..yg dihostkan oleh Ahkak Nita kiteww tu..ala rancangan yg memaparkan rumah & koleksi org2 kaya-raya...So, semalam kisahnya seorg datin ni, tak taula pulak apa kenamanya, sebab dh tengok pun tengah2 rancangan, rumah memang besar tak hengat..Datin ni pon tunjukkan dia punya koleksi designer handbagnya..mak aiiii...penuh satu bilik (yg pastinya bilik tu lagi besar dr master bedroom rumah saya ni) semuanya designer handbagsnya yg regenya mestilah puluhan ribu-riban..pastu dia tunjukkan plak koleksi designer shoesnya..semuanya ada 1800 pasang...mak aiiiii....Tapi kan saya terpikirlahkan, nape lah datin yg kaya raya ni sanggup abiskan duit utk beli designer handbags & shoes, tapi tidak utk menguruskan badannya..(FYI, datin ni plus size, ahkak nita punye body lagi chanteeekkkk)..kalo saya la jadi datin ni first thing to do kalo dah duit melimpah ruah macam gitu, saya mesti nak buang segala lelemak kat badan saya nih dulu...pastu baru la boleh beli segala macam designer handbags ke, shoes ke or dress ke...bukan ape dah kalo kasut ngan hadbagnya designer, bodynya harus designer jugak...barulah meletop!

P/S:Jangan mare ye datin2 sekalian, I pun plus size jugak...hihihih

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails