Adds by nuffnang

Monday, August 1, 2011

Pewut muncit..

pic source:google

U olls, camner ye nak ilangkan pewut muncit ni...saya kan bersalin ceasar (alasan...), sebab tu pewut muncit, tak leh nak berurut, berbengkung dan bertungku bagai...(alasan lagi...)hehehe..

Ceritanya dah 3,4 kali jugak saya naik LRT, asek di bagi tempat duduk aje...agaknya diaorang tengok pewut saya yg muncit ni diaorg ingat saya pregnant..beria benor diaorg offer tempat duduk, walaupon saya cakap tak nak (tapi saya tak ngaku la yg saya ni tak pregnant..)diaorg tetap nak suh saya duduk...ok..ok..sebab tak nak memalukan diaorng & sayapon penat jugak eventhough tak carry apa2 (of course la carry pewut muncit)...saya pon dudukla..(jauh wooo, dari masjid jamek nak sampai bukit jalil ada dalam setengah jam)...u olls ada ke petua camner nak ilangkan pewut muncit dalam masa sebulan ye, maklumla, akaks dah lama tak pakai kebaya , teringin nak pakai kebaya raya nanti...heheheh


P/S:Tang pewut je ke kak, takut nanti pewut lepas, tang montot plak sangkut..muahahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails