Adds by nuffnang

Monday, April 23, 2012

Kisah kami & helmet

Situasi 1
Lokasi:Depan Taska
Lepas antar kiddos masuk dalam Taska.Bini nak naik motor, tengok somi dah siap pakai helmet.pandang kiri kanan tak nampak pon helmet bini.Tetiba dengan nada suara marah tanyak kat somi "Mana helmet saya?"Dalam hati mesti dia lupa nak ambik nih.somi jegil mata.eh, jegil2 mata pulak..kata bini dalam hati maka bertambahlah marah..
*bunyi cengkerik*
Pangggggg...sebijik..bini termalu sendiri...rupanya helmet dah kat atas kepala...hahhahaha

Situasi 2
Lokasi:Dari Taska, jalan menuju jalan utama
Dah naik motor, lepas antar kiddos ke Taska.Kira dah separuh jalan nih, nasib tak masuk jalan besar..
Bini tertanya2 dalam hati..apesal kepala terasa ringan..tengok depan, eh, somi aku pakai helmet....homaigoddddd...rupenye aku tak pakai helmet...camne somi aku tak perasan nih....cesss

Situasi 3
Lokasi:On the way nak keluar dari kawasan rumah
Dah antar kiddos sesiap ngan kete sebab ujan renyai..dah naik motor, tetiba somi berenti...nape plak ni...rupenya2 somi tak pakai helmet..Panggggg...sebijik untuk somi, pangggg dua bijik untuk bini, sebab somi dok depan mata boleh plak tak nampak...ko tido ke kiah??

***********
Lawak hokeyyyy..even waktu aku taip ni aku gelak sorang2..kahkahkah..
penah tengok tak iklan Nesvista kot kalau tak silap, yg lemau di pagi hari tu, sorang pompuan bawak kete tapi henbek tertinggal kat atas kete, satu lagi pompuan yg langgar pintu kaca tu...
macam tulah kiteorg, sentiasa lemau di pagi hari...in our case, kesimpulannya bini adalah terover lemau...hahahaha...

3 comments:

aanie said...

ini kisah benar akak ke? hahaha..lawak tul....

Mama Iddin & Irdina said...

aanie...ye dik.ni memang kisah benar.kisah tuan punya belog.lawakkan...huhuhu

Anonymous said...

mari melemPANG kedua2 org diatas,hahaha sengal kot-shim-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails