Adds by nuffnang

Friday, May 31, 2013

A day out with ma boy..

Sian anak aku cuti sekolah tak pegi mana2..terpaksa dok kat taska kawan ngan budak2 kecik..
so marilah kita keluar berdua anak..
keluar naik tren..kemain dia suka, maklumle setahun sekali je naik tren, harusla jakun..

Dgn sabarnya menunggu tren..sekali tren sampai, dia jerit kuat2, mama, bus dah sampai...pftttt...sian anak aku..tren pon dipanggil bus..

sambung jakun dlm tren..

Sblm meneruskan agenda,marilah kita isi perut dulu..makan kat Old Town..

 Pastu kiteorg pegi ke Tabung Haji,nak simpan duit tabungan dia..

kusyuk kira duit...
kat kaunter pon nk bergambo..
Next, we went to watch movie at KLCC, citer animasi Epic..satu2nya citer animasi yg ada time cuti sekolah ni..belasah je la..citer best jugakla, kisah makhluk2 kerdil yg hidup dalam hutan..makhluk2 tu terdiri dari pokok daun or bunga or haiwan kecik mcm bugs, leech or siput, yg berbentuk maknosia..hahaha..


Bergambo ngan charlie chaplin
Pastu dah abis movie, mari kita bershopping pulak..Jenuh nak kejar ini budak kat dalam mall, still actively lari sana sini..time aku terleka sikit dok pilih2 baju, time tu dia hilang..haihhh..aku ingatkan dah beso2 ni takdelah kejadian hilang2 ni, sama je..tapi sekarang,kalo dia hilang, pandai pulak dia cari aku..kejap2 dengar sore dia dok panggil2, mama, mama...hahaha...

Beli baju raya, kemain sekarang dah pandai nak pilih sendiri..
Sebelum pulang, marilah kita mentedarah sekali lagi..
Geram aku budak ni, kemain susah nak makan..sepinggan nasik tu ada 2,3 sudu je dia makan..haihhh




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails