Adds by nuffnang

Thursday, October 10, 2013

woman,tissue n toilet

Petang2 ujan2 lebat cam ni ada mood nk membebel sikit.baru lepas baru kuar dari toilet kat opis aku ler.oh jgn ada yg tnya buat apa takkan mkn nasik kot.tp berasap je aku hangin je sebab carik tisu x jumpa.hoih apakah ini.aku msk toilet pgpon tisu abis.msk tghripon tisu abis.msk ptg pon tisu u abis.aku syak pompuan2 kat opis aku ni pemakan tisu kot.manjang je abis.kebetulan plak tisu kotak aku dh abis.tensi mak.kuar dari toilet kat pintu msk opis nmpk sorg amoi ni mintak tisu kat pok guard.huh tak tau plak bole mintak tisu kat pok guard.pok guard siap offer tisu lg, takpela pokcik saya dah selesai urusan pon.awat pokcik tak habaq awai2.
Ari tu terbaca komen this guy kat insta marion counter.bunyik dia mcm ni, td ternmpk marion pegi toilet.marion dh muslim takkan pegi toilet guna tisu lg kot.LOL.dh la komen yg x ada kena mengena ngan gambo.bodo punye org.so guys, in case u dont know, we women, tak kira muslim or kapir, we need tisu bile masuk toilet.LOL.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails