Adds by nuffnang

Tuesday, November 12, 2013

chef in action


Oleh kerana mem dh bercuti masak2 ni lbh kurang 2 bulan, terpaksalah apaknya yg amik alih tugas kang kebulur plak anak2nya..kemain masak spageti lagi, kalu time aku yg buat takdenye nak abis licin..actually sos tomato tu ngan spageti dh berkurun dlm kabinet dapur tu.mengidam nk mkn spageti dr time mengandung lg, tp mls nk buat.masa somi nk masak tu adala dia tnya  cmne nk masak.aku ckp minced meat takde, tak best.tup tup..tgk dh siap msk siap suruh aku rasa lg.ropenya dia hentam bubuh tuna dlm sos spageti tu.nasib aku google ada resepi spageti tuna nih.aku tanya cmne msk.yg tumis2 tu dah betul la, tp yg tak menahan tu siap bubuh madu.motip bubuh madu??
Nampak cam best je...macam sedappp je...aku selaku juri kenalah rasa..errr 2 sudu je..jadi???? Sedap ke tidokkk?? Bolehlerrr...out of 5 aku bg 3.5 hehe..kang kate sedap sgt kembang pulak, 10 tahun pun dia igt lagi aku ckp spageti dia sedap..nak resepi spageti tuna bermadu, mintak ngan laki den...hehehe
Ni ha sos tomato tuna bermadu.abis sbtl tomato n setin tuna aku.

1 comment:

Kniedaz said...

buh madu? hehehe....janji habis..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails