Adds by nuffnang

Monday, November 25, 2013

My journey of third pregnancy PART III

Im in my last trimester now....how I wish that my life could be fast forwarded..how I wish I could skip these 2 months..

7months++
Back pain, thigh pain (this is the worse), the whole body aching, sleeping disorder...yeah..that was my routines nowadays...

8 months
Seriuosly, aku dah tak larat bebenor, rasa mcm dah over 9 months n tgh tgu masa je..pffttt..tapi reality got sebulan lebih lagi, sakit belakang yg amat, sakit kat peha yg amat..haisshhhh..body makin memberat, tak larat nak bawak diri sendiri dah..Tapi apakan daya I still have to go to work..maka bertabahlah...
First check up ngan Doc Anita, KPMC Kajang..First impression, she was ok..met my requirement lah..explanation ok, clear n pjg lebar..even better dgn my previous 2 org gynae before..scan baby n explain sume memang detail..So dah set tarikh utk operation tapi tak finalize..on week 37, kalau boleh aku nak on week 36 on the dot hehehe..tak larat wooooo...and turn out memang kena operate pon sebab, aku ada PP type 3, uri tutup separuh pintu rahim some more aku dah over 28 weeks, so peluang uri nak naik sgt nipis..pastu kedudukan baby yg melintang, aku tak terkejut sangat..sebab dulu Ichapon masa 8 bln dia songsang, dulu lagi siap rasa sedih bagai, nangis2 aku..tapi sekarang..langsung tak de rasa..hahaha..last sekali, sebab baby besor...ahhahaha, si Icha dulu kuar 3.67, si adik ni tak tau le berapa...
8 months and half..(34 weeks)
These are the worst months ever...unbearable back pain, sometimes rasa cam nak meletop je pinggang aku, kalo berjalan rasa cam perot je yg jalan, pastu ngan masalah tido yg kronik, tak boleh nak tido langsung..argghhhh...hasilnya esok kat opis pepagi aku dah menyembah keyboard..pffftttt..
Got latest addiction, tau apa?hidu bau air cond kat dalam bangunan..contohnya..kalau sampai opis, masuk je pintu lobby kat bawah tu, tarik napas dalam2...macam...wahhhhh...kemain best lagi bau aircond kat opis ni...lega rasanya..yg lagi best kalu dapat hidu aircond shopping mall, ni rasa cam heaven sgt2...hahaha..
 9 months
Akhirnya,tinggal tak sampai seminggu..can't wait..dok menghitung hari saja ni..back pain & sleepless night sangat2 teruk, so the operation date dah ditetapkan on 19 oct.Insyaallah.Moga di permudahkan.Amin.

**This is an autopublish & this journal was written during my pregnancy days..

1 comment:

NinaAz said...

Semoga dpermudahkan segalanya yaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails