Adds by nuffnang

Wednesday, February 5, 2014

3 rasa

Masak 3 rasa.Aku tak reti nak masak masakan yg 3 rasa ni.Sebab selalunya tak jadi walaupon dah ikut sebijik sejibon resepi.selalu end up jadik satu rasa - iaitu pedas.hahaha.hari tu somi hint2 suruh masak siakap 3 rasa, aku saja tangguh2 sebab aku tahu mesti tak jadi punye.Tapi at last cuba jugak, bak kata omputih practice makes perfect.manelah tahu kali ni menjadi.Setelah berhempas pulas didapur, akhirnya siap jugak siakap 3 rasa ni, tapiiii errrrr, hasilnya tetap menjadi satu rasa...pffftttt..tak paham betul aku, ke deria rasa aku yg bermasalah..

konon2 siakap 3 rasa

P/S:Haiiiippp..korang jangan kutuk rupe masakan kak ton, kang kak ton sentap..kak ton tau masakan kak ton tak secun masakan korang..

1 comment:

Kniedaz said...

hehehe....jadi satu rasa? kalau saya, bedal je..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails