Adds by nuffnang

Friday, February 21, 2014

Paranoia

Kat rumah aku ramai sungguh foreigner especially awang itam.eh, tapi sekarang aku tengok kat mana2 je memang ramai set2 awang itam ni...Aku takuuuuuuttttt tengok diaorg, nak2 yg jenis bau busuk n mata merah..I thought ada rules kat tempat aku ni not to rent the house kat foreigner, tapi biasalah owner rumah nak buat duit banyak,tambah pulak diaorg ni sanggup bayar mahal..
Tak taula, everytime terserempak ngan diaorg especially time nak masuk/dalam/tunggu lift, aku rasa semacam je,rasa macam paranoid. Sorry, but I can't help it to think that way, to think negative about them. Hari2 baca dalam paper ada je yg pasal awang itam ni..maybe tak semuanya jahat...tapi tak bolehla, kalau nampak diaorg aku jadik paranoid..
Aku tak suke kalo dalam lift ada yg cuit2 pipi or usik2 my daughters..aku perati je kalu ada yg buat macam tu sambil kepit ketat2 anak aku..jaman sekarang ni sex predator and phidophile ramai sangat and we never know any of them...org gile yg pretending ramai sangat sekarang ni..
Baca la paper sekarang ni jenayah yg membabitkan kanak2 byk sgt. kes rogol budak siap toreh2 huihhhhh...ngeri weihhh..tapi yelah, bukan awang itam je kadang2 org kita pon ada yg macam tu..yg kuar paper baru ni, dulu ditangkap sebab disyaki dera n bunuh anak girlfriend dia, last2 si pompuan yg kena jel, si awang itam yg lepas..
Pastu aku tengok satu citer ni kat tibi3 kalu tak silap, citer yg umi aida berlakon tu yg pasal keldai dadah set2 awang itam ni lah...since that lah, aku kalo terserempak ngan set2 awang itam ni, aku selalu rasa yg diaorg ni set2 yg macam dalam citer tu..ada sekali tu, tgh tunggu lift ngan anak2, ada plak awang itam ni tgh berpeluk sakan ngan sorang pompuan yg aku rasa melayula, sebab muka melayu abis..pomps tu pakai kemain seksi...uissshhhhhh....ngeriiiii aku tengokkkkk....
Nasib baik, kat level aku takde awang itam...kalu ada lagilah paranoid aku jadinya, agaknya tak keluar rumah langsung kot..
Kenapalah government tak do something about this..makin ari makin ramai awang itam ni..diaorg ni masuk melesia atas tiket student tapi sebenarnya bukan mai belajar pon..konon kempen keldai dadah, which is dalangnya set2 awang itam ni lah, tapi apesal kemain ramai lagi set2 awang itam ni yg diberi masuk...
aaaaaa.....paranoidddd makkk...kekadang bile jalan diantara segerombolan awang itam, konpius jadinya, aku kat melesia ke kat nigeria..kekadang rasa tak selamat, sebab diaorg ni kemain perangai macam hape...
Rasa tak selamat berada kat negeri sendiri, mcm mane tu??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails