Adds by nuffnang

Tuesday, February 25, 2014

Fobia escalator

memang villagepeople betul...hahaha..Aku memang fobia ngan escalator yg jenis tak bertangga tu..kalu pegi mane2 tempat yg ade escalator jenis ni aku sanggup menapak cari lift..kalu terpaksa jugak guna, merasalah tengok aku muka dah pucat2 pastu tangan kemain kuat pegang tepi tu...ntahle, aku rasa tiap kali nak naik/turun escalator tu, aku rasa macam tak konpiden je, macam nak terbalik je...hahaha...biasalah village people, jakun sikit...kalau ada troli, jawabnya sampai ke sudah aku tak guna escalator tu..
macam semalam, pergi carefour, terpaksa guna escalator ni, dok kat tepi tu kemain lamaaaaa...nak cecah kakipon dah takut..nasib baik escalator sebelah rosak, last2 turun guna yg tu je..tu pon fobia jugak, kang tetiba time aku tgh jalan nak turun, tetiba escalator tu idup...
aku rasa aku fobia sebab dia bergerak, pastu sebab mendatar je, pastu yg kat atas tu masa nak turun tu, kang dia mcm tak rata je..
ntah ape2 je fobia kan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails