Adds by nuffnang

Thursday, April 10, 2014

Be careful with my heart (M'sia screening @tv3)


Sape follow citer ni?Meh sini Hi-5.Kat tibi3 semalam dah episod last.
Aku start follow citer ni since confinemnt days ari tu.Mula2 mcm boring, tapi lama2 cam best.citer ni kelakar.Actually dlm citer ni, sume ada, kelakar, sedih, komedi, romantic, pengajaran...Tapi citer ni kemain le panjang, kat philippine still on going.Kat tibi 3 banyak yg dia cut.banyak sgt.kalo tengok episod sebenar, banyak lagi episod yg best n kelakar before diaorg tu kawin.Another thing is, ni satu2nya citer yg aku tengok wedding scene yg almost like a real one..mcm real sangat, tak nampak mcm diaorg kawin olok2..(tak caya sila tgk kat you tube)
Aku tak sabar nak tau apa jadik next, kat tibi3 lambat nau, gigih aku gugle sana sini, n terjumpa kat this portal, portal ni cam tonton la kalu kat melesia..kat portal ni, ada koleksi citer philippine yg lain..
For the first time sign up, dia bagi ko 7 days trial. tu pon available utk beberapa episode je..gigih aku beli tau, utk 10 hari tengok, dlm lebih kurang RM 20 ++.Tengok laju2 sampai ke episode yg paling latest..Yg spoil nya dia tak de english subtitle, tapi nasibla bahasa diaorg ada some words tu lebih kurang bahasa kita, n ko boleh agak2 la maksud dia, some more dia ada cakap english jugak, so bole la paham..
ni portal dia http://tfc.tv/
Pastu, untuk episode seterusnya, aku sambung tengok kat satu blog ni, dia memang update episode latest hari2 kat sini, tapi kena cepat2 tengok sbb kadang2 yg dia upload tu dah kena remove kat you tube..copyright claim..
ni blog dia http://www.onlinepinoytvstreaming.info/
so pada sapa2 fan tegar citer ni, tapi just follow tengok kat tibi 3 je, aku suggest tgk kat portal n blog tu.portal utk episode yg lepas, blog episode current..rugi tak tengok, sebab tibi3 banyak sangat potong..
banyak scene yg menarik n kelakar..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails