Adds by nuffnang

Wednesday, July 2, 2014

Pre-sahur

Somi pegi outstesen ke Penang semalam.So aku pesan jeruk salak.Pastu dia balik pukul 2 AM, pastu siap panggil2 nama aku 3,4 kali..mama bangun, meh tengok ni makanan feveret ni...hoihhhh, kepantangan betul kalau org kacau tido.Sekali dua kali, malas nak layan, setakat jeruk salak sebungkus esok je la aku makan..dah masuk kali 3 n 4, bengkek je rasa...terpaksa bangun jugak..
keluar je pintu bilik, terbuntang2 mata aku...aku memang teringinnnnn sangattttt dua tiga ari niiiiiii....
Ni memang feverettt sangatttt ni...
sebakul okeh...walaopon diambiknya bakul laundry aku nak isi durian, tak pe dimaafkan...

manggisss manissss sangat...makan sambil nangis sebab terlampau sedap..

so inilah makanan pre sahur...sebijik setengah je aku mampu telan..ko mampu melantak durian pagi2 buta..

sedapppppp...aku makan sampai terpejam2 mata...erkkk, tak pasti pulak sebab terlampau sedap or sebab mengantuk yg sampai terpejam mata..hehehe

Anyway, thanks to kawan somi kerana bagi free buah2 ni semeeeee...next, kita buat serawa durian pulak.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails