Adds by nuffnang

Thursday, November 13, 2014

Rindu awak 200%

Ari tu, tgh tengok program apa ntah kat tibi9, ada ct nurhaliza nyanyi lagu jaga dia untukku, waktu tengok tu sekali la ngan anak2..anak aku yg pompuan tu dah bunyik2 ikut nyanyi sama, pas tu aku perasan si abang muka terkerut2...pastu dia tanya aku, mama, ni mel kan?...hahaha..tu dia penangan citer 200% ni, sampai anak jantan aku pon kenal watak utama citer tu..kalah omak kau..aku pon masa citer ni on air, tak denye nak follow(x minat heroin dia tu) hahaha..kekadang tu ada jugak tertengok sikit2..kemain kuat ingatan budak2 ni kan...padahal aku rasa dah lam kot citer tu abis..
ni kes aku balik keje lambat, so ambik diaorg kol 7 ke atas..so time citer ni main kat tibi, memang cecikgu kat taska melayan citer ni...so ngan anak2 aku sekali terjebak..hahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails