Adds by nuffnang

Monday, December 29, 2014

Adik baby & walker

Walker tu dari jaman abam lagi..gigih simpan lagi walaupon dah kusam..walker beli ngan voucher ihsan kompeni.Voucher untuk kakak ngan adik boleh pulak lupe nak ambik...tsskkkkk...
pasal walker, aku sebenarnya malas nak kuarkan...aku simpan bawah katil (rumah x beso camnilah, bawah katil pon boleh jadik stor)..sikit lagi aku nak humban dalam tong sampah..hahaha...tapi ntah macam mane tetiba semua org teringat kat walker ni pulak.terpaksalah mak hincik keluarkan (patutnya aku cakap dah takde je)..macam aku jangka, bila dah dikeluarkan ramai pulak yg berebut..pffftttt...
reason keluarkan walker ni, sebab semua org bimbang pasal adik baby tak boleh jalan lagi..dia macam takut n tak konpiden..now dah setahun 2 bulan..kot la dengan adanya walker ni boleh kasi cepat sikit dia jalan...tapi cam kelakar jugak, setahun lebih ko baru nak belajar berwalker dik, hahaha...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails