Adds by nuffnang

Thursday, December 18, 2014

Nyata jelita......lah sangatttt

Aku ni bukan la peminat tegar tudung brand ni..erk, malah tak minat langsung sebenarnya..aku beli selai tu pon more to sebab nak try je, nak rasa camne perasaan pakai tudung mahal..adakah aku menjadi chanteekkkk macam tokey dia jugak sejajar ngan tag line dia 'nyata jelita' ittewww...yg aku beli tu pon yg pre-love saje ..beli ngan blogger fofular ni, sebaik terbaca je yg di nak jual tudung tu yg dibeli tapi x pakai, laju2 aku emel dia..sebab aku tau kalu dia jual memang dapat rege murah..hehehe...ok la dari harga 200++ dapat le 150...tu lah tudung paling mahal dalam sejarah tudung yg penah aku beli...
Sebenarnya, aku tak suka sangat pakai tudung awning keras ni, sebab aku rasa muka aku jadi bertambah tua hahaha...dulu banyak koleksi tudung awning keras, tapi takde le yg mahal2...sume dah licin aku kasi orang..ntah camne lately roh nak pakai tudung intant awning ni datang kembali..maybe sebab aku dah malas nak belit2 shawl ni...maklomlah dah tua, ha tu simpton2 penuaan tu..hahaha..
honestly, memang takde feel apa2 pon pakai tudung fareeda nih..cuma yg agak best sebab awning dia berkualiti..tu je..satu lagi aku tak berapa suka design dia depan pendek belakang labuh..tapi kawan aku cakap dia memang design cenggitu utk org yg bersanggul tinggi..oooo...tapi aku x bersanggul ni buruk nauuu nampak tudung depan pendek belakang kemain labuh...pfffttttt...
Yg paling best komen dari adik aku, bila dia nampak aku pakai tudung tu...semacam je dia tengok aku...pastu dia tanya, apesal nampak macam nenek2 je pakai tudung ni...hoihhhh konghajo sangat ni...mengata aku macam nenek2 pulak...hahaha...
abis tang mana yg nyata jelita nye...dah nampak muka aku macam nenek terus....pfttttttt

macam nenek ke woiiiii...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails