Adds by nuffnang

Wednesday, January 21, 2015

oh my english!

English is one of my favorite subject since my secondary & primary school &  in my uni days.hohoho tapi sadis sangat walaupon subjek favorite tapi mak idokle pandai2 bahasa inggeris ni.grammar masih lg ke laut...ishhhh...camne la nk ajar anak ni...speaking still tergagap2...kahkah....oh my english....sekolah rendah ok lagi,x de masalah major.masuk sekolah menengah, tang essay mmg problem..bahagian pemahaman aku boleh score sampai dapat top two dlm kelas.masuk essay hancusss...dapat 39% je...masuk uni,ok sikit dah ada improvement sikit.masa tu dah rajin baca buku inggeris so pandailah sikit buat ayat.n bergaul ngan kawan2 yg pandai2 english..turut membantu.bila masuk alam pekerjaan aku rasa banyak lagi improvement.sbb kat tempat keje dulu medium komunikasi is in english.pastu kena la jugak speaking walaupon aku ni tergagap2...hahaha..hoihhh boss aku penah perli aku ngan staff aku waktu tu, dia cakap nanti i belikan buku english for dummy untuk u olls ...hahaha..
Eh intro je tu,sebenarnya aku nak citer pasal buku ni.



Penulis menceritakan pengalaman beliau perit jerih belajar english.she is from kelantan n now dah berpengalaman selama 20 th as english lecturer.kagum!!!! So to adik2 yg nak cari motivasi dalam belajar english ni boleh dapatkan buku ni.seriusly, it can boost your motivation after reading this.sampai kan ahkak yg kertu ni tetiba semangat nak belajar english lagi.x mahalpon 15 hengget je.ada  juga diselitkan tips2 utk belajar yg lebih berkesan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails