Adds by nuffnang

Monday, January 5, 2015

Down the memory lane:Part1

Masa kemas2 barang2 kat opis itu ari, terjumpa la diari lama ni..diari tahun 2006..so belek2 just nak check kot2 aku ada tulis benda2 penting before aku humban dalam tong kan...Then I found these...tehehehe...Glad that I wrote in diary (masa tu tak tau lagi kewujudan blogspot LOL!)...kang sekarang dah boleh buat throwback..
7.6.2006 Interview kat Celcom.Masa tu tak tau celah mana pon celcom ni.pegi ngan teksi.teksi plak berenti bapak jauh kat petronas nun.terpaksa la cross jalan.sampai2 dah lambat 15 minit

5.7.2006 HR call bgtahu aku dapat offer ngan Celcom.hoihhh gumbira mak hincik.celcom kotttt

12.7.2014 aku submit offer letter.kira konpem lah ni nak keje situ.Patutnya aku masuk on 15 Jul, tapi aku mintak masuk 1.8..

1.8.2006.First day keje kat Celcom.Siap pakai baju kurung baru beli kat Mydin lagi...bahahaha

25.8.2006.First gaji...yuhuuuuu...Gross salary masa tu 2k, tolak epf soccso, dapatla net 1770.00...rasa dah macam banyak sgt masa tu..first gaji ni aku guna buat beli rantai tangan..masa tu mas murah lagi..tapi takde rezki ngan rantai tangan tu..ntah mana cicir..;(

Lepas sebulan kat dept tu kena tukar kat FMU.Which aku keje situ dalam 7 th lebih jugak la.But my last post was back to kat dept asal.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails