Adds by nuffnang

Friday, December 18, 2015

Di satu hari yg selangor cuti sebab menang bola

Ni cerita aktiviti di hari senin yg lepas..amboiii org Selangor..memang long weekend sungguh...nasib hakak dah tak keje, kalau x berbulu je ati kena pegi keje disaat org lain sedang sedap membuta dirumah hahaha..
plan asal nak bawak kiddos pegi zoo..ye lah since cuti ni, tak bawak diaorg pegi mana2 pon lagi..kesian pulok dok terperap dirumah je...tapi hakak cancel zoo tu, tak sanggup pulak rasanya nak berpanas nak menjelajah tengok binatang2..so mari kita ketempat yg ber air cond...so bawaklah kiddos gi tengok wayang..eh debar2 jugak aku, sebab bawak si kecik tu sekali, risau takut karang dia mengamuk dalam tu..tapi nasiblah, tiada kejadian yg tidak diingini berlaku, buas2 manja je..nasib lah duduk seat depan sekali..
so we watched the good dino...agak boring tapi hadap jelah, janji diaorg suka..walaupon terpaksa menahan soalan kenapa macm tu mama, kenapa macam ni mama..iskkkk...geram aku..

Pastu nak balik, kebetulan hari tu last day big bad wolf..eh, takkan nak lalu je kan, mesti kena singgah..walaupon kena peril ngan somi, buku yg beli 2 tahun lepas pon tak abis baca lagi..hehehe..tak boleh ok, aku adalah sejenis obsess dengan pesta buku yg mcm ni...kalau dah masuk dalam tu, kalau tak sejam tak sah, tu pon mencari buku dengan tidak aman dan tenteram, maklomla kejap2 kang kena jerit nama diaorg, takut hilang ooiii...aku ni pilih la2 buku2 yg aku suka, campak dalam troli, troli tu pulak si abang yg tolak,anak aku tu pulak sejenis obsess dgn troli...sekali sampai kat cashier, eh dia boleh hilangkan pulak troli tu...aduhhhhh sakitnyaaa ati akuuuu...tak kose pulak aku nak gi tawaf balik dewan tu yg sikit punye besor, tambah lagi si kecik tu dah mengamuk yg sgt extreme...memang tak la laki aku nak bagi aku pusing balik kan..huhu..so end up aku beli 3 ketul ni aje..
gitulah cerita kami anakberanak, di hari cuti..korang cuti pjg gi mana?lately bz sikit, nak buka blog pon x sempat, heran aku camne org cakap surirumah tak sibuk, keje main fb je??tu surirumah yg takde anak atau pon rumah dia ada maid 10 org ye..

1 comment:

Blogger said...

If you're attempting to lose kilograms then you have to try this totally brand new personalized keto meal plan.

To produce this service, certified nutritionists, fitness couches, and professional cooks united to produce keto meal plans that are powerful, suitable, economically-efficient, and delightful.

Since their first launch in early 2019, hundreds of people have already completely transformed their body and well-being with the benefits a smart keto meal plan can offer.

Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones given by the keto meal plan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails