Adds by nuffnang

Tuesday, December 8, 2015

Look-alike character

Si bongsu the one n only kerinting in the family tu, kadang2 dia tak suka nak ikat rambut. so rambut dah kerinting ko bayangkan cemane dia punya menggerbang tu.haha.tiap kali aku tengok rambut dia x berikat, mesti aku terpikir, eh macam sapa ye..lamaaaaa aku pikirrrr...dalam otak aku bayangkan ada satu character ni, tapi x sure kartun ke apa, yg macam dia, I mean, ngan rambut serabai kerinting mcm tu n mata bulat...seriussss lamaaaa aku piker hahaha...akhirnya semalammm, baru aku teringattt...haahaha...ko tau macam sapeeee???
macam Frodo dalam LOTR tu...mbahahahaha...


ok tu je nak citer.bai..

1 comment:

Blogger said...

Strange "water hack" burns 2lbs overnight

More than 160k men and women are utilizing a simple and SECRET "liquid hack" to lose 2 lbs each and every night as they sleep.

It is painless and it works every time.

Just follow these easy step:

1) Go grab a drinking glass and fill it with water half glass

2) Proceed to do this weight loss HACK

so you'll be 2 lbs lighter the very next day!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails