Adds by nuffnang

Friday, July 22, 2011

Rambut letaknya kat kepala, bukan dalam makanan...

Tak tau la kenapa, saya selalu nasib tak baik kalo bab beli2 makanan nih..asekla terjumpa rambut ke apa2 yg menggelikan dalam makanan yg di beli...korang pernah??eventhough seurat rambutpon, ahkak dah tak lalu makan...boleh muntah hijo gitew...pastu tempat yg paling kerap jumpa rambut dalam nasik ialah tak lain tak bukan, cafe tingkat 5 kat opis ahkak ni...tapi ahkak tak serik2 jugak beli makanan kat situ, esok2 beli lagi..

4 comments:

nurAMALLINA said...

hahahhaha terjatuh la tu. lainkali pakai stokin kat kepala.hahaha

amiey lee said...

huhuhu kembang tekak kita gak nih...

penah jumpa kaki lipas...terus tak makn dah

ney said...

pernah jumpe rambut dlm almond lndon tyme g beraye rumah sedare~.tapi, pas buang rambut tu, masuk je mulut. hee

ezzu said...

ezzu pun dh byk kali jumpa rmbut dlm mknan nie....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails