Adds by nuffnang

Tuesday, July 31, 2012

Kari kepala ikan potong 18

Ari tu somi teringin nak makan kari kepala ikan for buka puasa.So dia beli la kepala ikan merah untuk di buat kari.Oleh kerana ianya bukan makanan aku (aku tak makan kepala ikan), maka aku tak ambik kesahla masa dia pilih n beli kepala ikan tu.Balik rumah masa nak masak, tanjat boboi.Kepala ikan merah dah jadi macam ni.
tu part mata dia..
Laaaa...apesal di potong 18 kepala ikan tu...tak penah di buat org tau...hahaha...lawak betul..alasan nye sebab dia takut aku geli masa nak cuci ikan tu.tu pasal dia mintak potong siap2.hahaha.memang aku gelipon.geli sebab bole nampak lidah ikan tu terjelir n gigi dia yg tajam2...eeiiiii...goli den..last time masa dia beli kepala ikan ni, aku cuci2 sambil pejam2 mata, pegang pon ujung2 jari je..hahaha..aku bayangkan kepala ikan tu macam ikan piranha, bole?hahaha.
kari kepala ikan potong 18.Tak feella mkn kari kepala ikan tapi tak nampak seketul kepala ikan tu...tsskkk

1 comment:

Azian Elias said...

sure ikan ni besar sangat ye..tu yg sampai 18.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails