Adds by nuffnang

Monday, July 9, 2012

Pekak

Sabtu n Ahad lepas.memang bz.eh, setiapkali sabtu n ahad kot memang bz.never ending house chores.Tapi yg paling2 bz ari ahad le.sebab apa?sebab chores yg sepatutnya buat ari sabtu postpone ke hari ahad.sudahnya hari ahad tu dari pagi ke malam tak abis2 buat keje rumah.laundry dari pagi sampai malam.angkat baju, lipat baju,sidai baju.ulang balik.masak 3 kali sehari.malam lepas icha tido sapu rumah n mop.pastu iron baju utk seminggu.siap semua sekali dah dekat pukul 12.pastu teringat pulak cerita dejavu yg main ari kamis lepas tak tengok lagi.esok kan senin.so kena tgk jugakla,baru sekarang boleh pegang Tab tu, tu pun sebab kena buat rampasan kuasa dengan Amirul.kalau tak Tab tu 24 jam attached dgn dia.Dah abis tengok, dah dekat pukul satu.ingat nak sambung tgk citer friday im in love episod kamis lepas yg termiss jugak, tapi dah ngantuk+penat, maka tido jelah.Tapi tido pon tak leh concentrate sebab icha asek terjaga je semalam.Maka hasilnya bangun pagi dah le lambat,sakit satu badan n mengantuk yg amat.

Tu baru intro je.ni baru nak masuk citer sebenar yg ada kaitan ngan tajuk.

Mengantuk, sakit badan n penat somemore ari ni senin kan,tahap malas+lemau memang 100%.Pepagi senin macam ni memang aku lemau dan PEKAK.masa tgh ambik air kat pantry, kak ros (my colleague) tanya aku satu soalan,
KR:Su,XXXXXXXXX
Aku:Saya pakai saiz XL, tapi sekarang ada yg saiz L dah muat.
aku pandang muka kak ros yg tgh blur...
KR:tak, su breakfast apa?
Aku:*muka blur*eh, kak ros tanya pasal breakfast ke?

hahaha.tu dia.pekak tahap gaban.camne ler breakfast aku bole dengar saiz?takde kena mengena langsung.macamla org nak tau sangat saiz baju ko or nampak sangat ko yg perasan kurus.hahahaha.

I is malu u olls.and blushing.of course la tak nampak aku blushing.aku kan itam.hahaha.

Dan untuk menambahkan ajinomoto pada Blues ari senin, laptop aku tetiba buat hal plak.nice..dah nak arwah agaknya laptop ni huh.Tgh2 aku buat report yg timeline lagi 15 minit dia boleh plak keluar screen biru ni.

Sakit ati aku tau.dah la tak sempat save report tu.Laptop aku ni kemain selow nak mampus.Nak start je dah lima belas minit.ni aku restart balik makan 15 minit jugak.bos aku tu seminit lambat pon berkira tauuuuu...

1 comment:

Nur Azila said...

samalah megalami masalah yg sama.. dulu lama keluar screen blue.. skg keluar screen blue sekejap je lepas tu on semula.. syik shutdown sendiri je.. geram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails