Adds by nuffnang

Friday, September 14, 2012

Makan sampai lebam

Sana sini ada mejelis makan2.Almaklum le raya dah nak abis.tinggal 2-3 ari lagi.sobs, eh lega sebab no more  makan2 n i bole continue diet..ehehe, stop diet jap, sebab nak makan2..kang kalo tak makan kempunan pulekss..
ari ni pon ada makan2, minggu ni direct ada makan2..sian perut den.Terpaksa menampung pelbagai variasi makanan..perut dah macam nak meletup tapi mulut masih lagi nak makan.camne tu?
kalo perut tu bole bercakap dah lama dia cakap, wei sedor diri sikit, aku dah letih keje proses makanan yg ko sumbat je.huhuhu..
Ntah2 dah naik berkilo2 kot.phobia nak timbang.Sia2 je diet selama ni...
Kelihatan tuan tanah lah yg paling gergasi disitu..hewhewhew..

2 comments:

Azhariah Zuber said...

betul2. asyik makan saja. risau juga berat naik nih

Putri said...

syawal dah kepenghujungnya...selamat menurunkan berat badan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails