Adds by nuffnang

Thursday, September 6, 2012

show-off

Ada org kat opis saya ni suka sangat show off tentang kekurusan dia.(the truth is i never noticepon yg dia dah kurus,sama je aku tengok ari2, bulan pose mahupon di bulan tak pose)
Ari tu masa lunch sesama (kalo x kerana dia nak belanja tidokle aku nak lunch sesama dia ehehehehe)
sibuk bercerita dia sekarang dah pakai seluar saiz 34.Heran gak aku cemana musim2 raya org boleh semakin kurus.Somi den yg kurus sikit dari dia pon pakai saiz 35.Lalu aku pon berkata dalam hati je,eleh..memang la saiz 34 dah ko kancing seluar tu bawah perut(which is true), ce ko kancing atas perut ntah2 saiz 40 kot...muahahahaha...
errr, agak2 dia baca tak blog aku ye..kalo baca, hehehe, mintak maaf sesiap, raya lagi kan...hahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails