Adds by nuffnang

Thursday, November 15, 2012

Keyword #8


Aku suka stalk keyword org search apa kat blog aku sendiri..hahaha

1)Petua kecantikan artis
erkk, rasanya belom penah interview retis pon nak tanya pasal petua kecantikan artis, kalau adapon, mesti retis itu bolayan sebab sapelah den dan blog picisan ni...

2)macam mana nak buat dot dekat apam polka dot
weiiiihhh...aku pon failed nak buat dot tu, seriesly susah nak buat dot dot kat apam tu, berpeluh ketiak mak..sape yg berjaya buat dot dot or any corak yg cantik2 kat apam tu memang aku salute, sebab org itu memang mempunyai kesabaran, kekreatipan n passion yg tinggi dalam dunia pembuatam apam..

3)kad raya kekasihku
erkkk,pembetulan...kad raya somiku..kalau ada kad raya dari kekasihku pon takkan aku tulis dalam belog...kang pecah rahsia den..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails