Adds by nuffnang

Monday, March 25, 2013

BSB

Everyone was talking about BSB(Backstreetboys ler) especially girls...BSB tuuuu, sape tak minat kennn...menjadi kegilaan masa jaman persekolahan dulu..Anyway, they coming for F1 concert last weekend..sayangnya mak jemah tak dapek nak pegi nonton konsert2 nih, kecuali konsert Ostad Azhar je...hehehe...
Cakap pasal BSB ni,ingat lagi kwn2 sekolah dulu siap ada sorang satu yg paling diminati.Ada yg suka Howie D la, Kevin la, Nick Carter la..aku tak ingatla aku minat sape, ke tak de..ntah dah lupe..most of their songs memang diminati ramai la..aku suka yg fast number, yg selow2 sikit macam as as u love me ke, shape of my heart ke, kurenggggg sikit..
Dah kata tak dapek nak gi nonton konsert, marilah kita menonton kat you tube je..ternyata BSB masih digilai ramai pompuan tak kira tua or muda, tapi aku rasa mostly pompuan yg sejaman aku, sebabnya BSB memang ngetop dijaman aku, dijaman sekarang budak pompuan sume minat sama Justin bieber..tak caya tengok le video ni, asek2 dengar sore pompuan menjerit, tensen mak..apa2pon BSB tetap the best walaupon ahli2nya dah kertu n nyanyipon sume ke laut, hahaha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails