Adds by nuffnang

Thursday, August 28, 2014

Random foods

Hobi semenjak dah tua2 ni tengok gambo makanan.Kalau makan tu tak payah cerita la..memang dah lebih dari hobi..dari tengok2 gambo makanan kat blog2 berjangkit pulak kat instagram..kalo retis yg rajin tepek gambo makanan tu, walaupon tak minat sgt sanggup aku follow hahaha..pastu kat grup wasap kawan2 sekolah siap mintak diaorg send pic makanan lagi...hahaha..eh aku memang suka tengok gambo makanan or tgk apa yg org masak...terapi minda gittewww...tengok sambil telan ailio..kagum ai tengok kawan2 semua dah tahap masterchef..

Ni yg aku makan kat ntah ape nama cafe dia kat Maju Junction ari tu.order asam laksa.sekali dah sampai terkedu kak mon tengok cenggini rupe laksa dia..

Haaaa...tu dia seketul ikan sadin disitu...maafkanlah kejakunan kak mon...tak penah lagi kak mon makan asam laksa yg cenggini..tak reti pulak nak makan...ikan sadin seketul cam tu...pasrah je aku makan sebab dah lapo sgt..licing jugokkkk...hahaha..tapi next tak order dah..
Pastu order plak side dish..pon lupe apa kenama dia...dalam menu nampak macam best...sekali dapt haaaaa....kangkung, kue tiaw ngan fishball 4 ketolll...terkulat2 kak mon makan, nasib la sos dia agak sedap...pon first n last order...

 Ni kueh feveret..ni sempena makan2 kat opis pagi tadi...kueh koci a.k.a kueh org tua takde gigi..hahaha...
hoihhh kak mon melantak ni saja ada kot kat 10 bijik...hahaha..memang buruk lantak sungguh..sedap hoihhh..sampai menjilat daun pisang hahaha...

Next...haipppp...jangan gelakkk yeeee...ni aku buat sendiri..hahaha..anak request so marilah buat..tapi aku tgk sendiri pon nak tergelak, kulit menggerutu...maafkan lah kak mon ye...ni percubaan kedua kak mon buat karipap..takpe practice makes perfect..anak makan 5 ketul, selebihnya aku jugekkkk...

Next,ni aku makan kat bangunan standard chartered kat sebelah petronas tpm...nama kedai Galetto kalo tak silap...Yee mee kungfu n Seafood Aglio Olio..bolehhhlaaaaaa...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails