Adds by nuffnang

Wednesday, August 13, 2014

Sakit gigi

Sakit gigiiiiiiii....sampai ke tidor pon masih lagi rasa sakit...dgn itu aku declare sakit gigi sakit kedua pas sakit beranak...ke sama je taraf dia ngan sakit beranak...tak tahan sakit, mehla kita gi jumpe dentist...
Selepas 7 tahun...huhuhu...perasaan jumpe dentist tu sama je..berdebor-debor..walaupon dah tua bangka cam ni..kalo boleh masuk dalam bilik tu nak lari keluar balik hahaha...
sakit okeh kena korek2 dalam mulut ni..dah le semua peralatan dia pesen tajam2...gigi geraham bongsu (which aku tak penah tahu pon ada hahahah) kena cabut sebab dah rosak teruk..doktor syorkan cabut je lah..so, cabut lah..masa cabut tu tak sakit, tapi masa nak cucuk ubat bius tu kemain sakit..banyak tempat pulak tu dia cucuk, sebabnya bile setiap kali pas cucuk, doktor tanya, sakit lagi x, aku jawab sakit lagi, so dia tambah lagi ubat bius tu, padahal dah tak sakit, saje je nak suh dia bius banyak..nak mencabut satu hal, kemain lama, eh doktor ni pandai ke tak..hangin je aku kena tunggu lama..hahaha..siap tanya doktor, doktor buat apa ni, kenapa lama sangat...hahaha
Pastu dah siap cabut, patut kena tampal lagi gigi yg berlobang, tapi x leh buat lagi coz gusi tengah bleeding..hoihhh gusi aku berdarah sampai 3 hari...ni dok menanggung sakit kat gusi yg bekas cabut tu ngan gigi yg berlobang, semalam gi balik dentist, tapi still tak boleh buat lagi sebab gusi yg bekas kena cabut tu tak sembuh lagi...tak aman hidup aku selagi gigi ni tak pegi tampal...jumaat or sabtu ni pegi balik jumpe dentist...berdebor-debor kak mon...
muka selepas kejadian..tgk pipi n bibir yg bengkak macam hape je, smpai nak cakap pon susah akibat terlebih ubat bius...hihihi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails