Adds by nuffnang

Tuesday, February 24, 2015

Holiday movie marathon

cuti panjang2 takde buat apa2 kat rumah.marilah menghabiskan masa dgn mononton movies.sekarang takde maknanya cuti bagiku.kalau dulu waktu masih keje, uihhhh asek tertunggu je bila nak public holiday...now holiday or not, mak hincek tetap keje...
\

The hobbit:battle of 5 armies. since i watched the previous the hobbit, so kena tengok sequel yg seterusnya.sebenarnya citer mcm ni kena tgk kat cinema baru best, kalau tgk kat rumah kurang best jadinya..hahaha...hoihhh aku tgk citer ni sampai ulang 3 kali..lama bebenor, sampai tertido aku...my verdict, ok la..not bad..the true hero mestilah mr baggins tu, its more to menceritakan kisah pengembaraan dia..so utk this time dia terinvolve sama dalam battle of 5 armies ni..5 armies tu tak pasti pulak aku sape...muahahahaha...depa berebut emas mcm tu lah lebih kurang...citer ni best (if i concentrate more lah)

Taken 3,the best of the best...yg ni aku tak tido..aku follow taken1, taken2..so taken 3 ada twist sikit..penjahat rupanya si bapak tiri kim tu..macam biasa hero in the end berjaya menumpaskan semua..cuma watak polis suka main rubber band tu cam semak je..muahahaha..hope ada taken 4, 5, 6 lagi pasni...


Night at museum 3,yg ni pon aku asek tertido jugak..tak larat nak ulang tayang dah...hahaha..jalan citer agak sendu n tak berapa nak kelakar..sorry review tak membantu, aku tgk tak dan abis pon ...hihi..


IKLAN:nak selit iklan sikit...nak tahu apa rahsia namee roslan the famous blogger itteww?kulit muka dia flawlessn kelihatan jelita selalu...i olls sooo jealous ok.but now the secret is revealed...rupanya2 dia pon pakai bb cream seqy beauty...gi baca kat bolg dia ni haa..namee roslan. jom bercantik2 macam namee jugak..order from me ok.whats the number people???01923658380

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails