Adds by nuffnang

Wednesday, February 18, 2015

oh my I phone.

I phone ni hadiah dari tempat kompeni aku bekerja dulu.dapat awal tahun 2013.now dah 2 tahun.Mula2 dapat tu aku tak heran sgt lah, sebab konon2 forever samsung lah...hahaha...org lain kemain suka dapat i phone free...aku tak de la eksaited mana...belajar guna pon lambat2 je...sampai ke setahun guna pon aku tak paham pe bende la yg best iphone ni..
But now dah masuk tahun3 penggunaan ni, baru lah rasa yg ianya the best tiada tolok bandingan hahaha...kemain lembab nak dapat feeling tu...tu pon selepas i phone ku separa jahanam...dia dah panas je kalau guna lama2..pastu screen dia kat bawah ada mcam satu dot besar...tambah pulak yg paling latest, cermin dia belah atas tu dah retak....huwaaaaa...ni gara2 si kecik tu yg suka ngamok baling henfon aku...tu pasal yg bersalotep bagai...henpon snote2 aku dah sikit lagi nak arwah, skrin rosak jugak gara2 balingan oleh si kecik tu...
haihhhhh.....jangan ler rosak iphone oiiii...i need you the most rite now....camera iphone nyata the best of the best...gambar paling sharp n natural oiiiii...kalau rosak jenuh aku nak menabung nak beli yg baru...sape lagi nak bagi free kat ko???
huwaaaaa.....oklah...nak pergi meratapi nasib diri jap...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails