Adds by nuffnang

Friday, April 24, 2015

Dik nora

Entry ini didedikasikan kepada dik nora yg jaga kaunter pos pejabat pos seri kembangan.hehehehe
jgn mare, teguran ikhlasss dari ahkak.
anyway, aku kerap jugak gi pos barang.dulu gi pos barang kat post office yg dalam mall je.paham2 jelah kalu dah masuk mall ngan segala rakyat jelata nih, asek kena cukaiii manjang.hahaha..pastu bebaru ni, terjumpala satu post office yg agak dekat ngan rumah.at least dekat dari post office yg dalam mall yg selalu aku pergi tu.kesiannn sekian lama bermastautin kat sini, baru tau ada post office yg dekat ngan rumah.yg penting post office ni bukan dalam mall.senang keje aku kalau kena angkut masyarakat sekalian.parking pon banyak.park terus depan post office, jalan 5 tapak dah sampai.pastu dia ada kaunter khas untuk pengeposan.and sebelum ni pegi, masa menunggu pon tak lama.
tapi semalam, agak lama jugak tunggu dalam setengah jam gitu.sebab time aku pegi barang baru nak kuar dari post office tu.n dik nora yg jaga kaunter pos tu kena uruskan segla dokumen, cop2 bagai.so kaunter terabai kejap, even gap nye hanya sorang.setengah jam aku tunggu.berasap jugak.takde officer lain ke nak uruskan barang keluar.dik nora yg jaga kaunter kena uruskan.pos malaysia please take note ya!
so setengah jam aku tunggu dgn penuh kesabaran.sempatla aku peratikan dik nora ni...uiksss pelik aku, dik nora ko dah kenapa setiap 10 saat asek nak betulkan tudung?kurang keyakinan diri ye dik?seriously, agak annoying disitu, especially if u are in line of customer servis, sambil layan kastemer, jap2 ko betulkan tudung...not good ye dik..kastemer pon rasa semacam je..so, aku cadangkan bahagian kastemer servis kena ajar bab ni jugak, if yg bertudung, jgn keje asek betukan tudung setiap 10 saat je, yg tak pakai tudung pulak asek nak betulkan rambut je...hiksss
sekiaan teguran ikhlas dari ahkak.yg pasti kite akan jumpa lagi dan lagi lepas ni...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails