Adds by nuffnang

Wednesday, April 15, 2015

karipap

sebenarnya ni kali yg ke3 aku buat karipap.Dan nilah karipap yg paling sedap n paling menepati citarasa.syabas bete...mungkin aku akan jadi penjual karipap pulak lepas ni hahaha...aku suka karipap yg rangup krup krap, karipap yg kulit dia lembik i is dont like. so karipap kali ni, aku tambah tepung ubi n tepung beras.inti pulak serunding ikan.ni serunding ikan yg mil bagi.entah bile dia bagi aku pon tak ingat berzaman dok dalam peti ais.daripada dia mereput je dalam peti ais tu baik kite tukarkan dia kepada karipap krup krap sedap dimakan.


eh nape yg ni kemain gelembung mcm kan mengandung 9 bulan ni?hahahahaha

***nampak nau sendu takde idea nak update blog, karipap pon bole jadi satu entry....booooooo
sian kak jah..

1 comment:

Kniedaz said...

wah..saya suka karipap tapi paling favourite yg inti sardin hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails