Adds by nuffnang

Thursday, January 28, 2016

Bento

Ish kagum betul bile tgk mommies2 yg kategori supermak ni, bangun pagi2 sediakan bento untuk anak2...bukan takat gigih bangun pagi je, tapi gigih berkreativiti disubuh hari..kagum sungguh..memang tak tercapai dek akal ku lah...tu kalau aku..geram tgk bila diaorg dok show off bento anak masing2...kreatif, bentuk cartoon, bentuk princess semua..aku tidok la serajin itu..memang prepare bekal untuk anak, tapi tidok le rupa bento..hahaha..
anak aku pesen tak makan sayur buah, so x payah nak susah payah gigih sgt nak buat bento ni..hahaha..pulak tu anak aku pesen ganas, kang pagi memula je elok rupa bento tu, pastu bento ntah kemana..aku tau sgtlah perangai anak aku, anak jantan lah katekan..lagipon anak jantan ni tak berpa layan bento yg fancy2, selalu anak pompuan je..tengoklah ye kakak, nanti kalau kakak dah sekolah darjah satu, tengoklah mak kau ni rajin ke tidokkk nak buat bento..muahahaha

Nah terimalah bento versi aku...dgn hashtag #tolongjangankecamsaya


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails