Adds by nuffnang

Friday, January 22, 2016

Setahun berniaga

Actually minggu lepas, adalah anniversary setahun berniaga..pantasnya masa berlalu, kejap je setahun, setahun jugak la aku jadi suri rumah. Allhamdulllillah, kedai online makin dikenali, makin byk customer.
Setahun yg pertama ni, masa bertatih.masa uji kaji.Alhamdullillah jugak banyak yg dipelajari. bukan senang jadi online seller ni, sekarang ni online seller byk sangat mcm cendawan tumbuh lepas hujan..Insha allah,customer yg berurusan dengan aku , aku akan respond and bagi service yg sehabis baik. Thats how you survived nowadays, through your good service.
Pengalaman berniaga especially bila berusrusan dgn customer, macam2 ada.ye lah customer macam2 ragam.ada yg senang, alhamdullillah, yg cerewet kak jah kena byk2 sabar sambal urut dada haha..
Tapi dalam byk2 yg paling tak dapat dilupakan ialah bila ditipu customer.Terjadi sekali kat aku tahun lepas.Ni customer COD.Janji nak ambik barang kat tempat sekian2..sejam aku tunggu, call tak angkat, sms x jawab, WhatsApp tak reply...haihhh kalau tak jadi sekalipon at least inform la aku...sedih jugak pada mulanya, sebab punyelah gigih aku pegi cod, sekali kena tipu..tapi aku redha je lah n anggap tak de rezeki...so uolls, jgn la buat aniaya org mcm tu ye..kesian kami2 yg online seller gigih mencari rezeki tau

Banyak sebenarnya nak cerita, tapi masa sooo jealous of me..hahaha..nanti akak share byk lagi pengalaman2 berniaga ni ye..moga2 dapat membantu pada sape2 yg nak mula berniaga.
kalau nak berkenalan ngan akak, nak tau produk apa akak jual mehla singgah Instagram akak:Kedai_chantique atau fb page akak:KedaiChantique....

Ok tata titi tutu...

1 comment:

Blogger said...

Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

Over 160000 women and men are utilizing a simple and secret "liquids hack" to drop 1-2lbs each night as they sleep.

It's simple and it works with everybody.

This is how you can do it yourself:

1) Hold a clear glass and fill it with water half the way

2) Now do this proven HACK

and you'll become 1-2lbs lighter as soon as tomorrow!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails