Adds by nuffnang

Monday, February 1, 2016

suri rumah dan matematik

aku selalu mengelak kalau abang mintak diajarkan homework math. selalu aku tolak kat bapak dia la.
sekali tu bapak dia ada hal, tak sempat nak ajarkan.aku pulak, dok suruh dia pegi kat bapak dia ajarkan jugak.dia pegi kat bapak, dia cakap aku tak reti nak ajar dia math. terpaksa la jugak bapak dia yg ajarkan.
pastu boleh pulak si abang tu datang kat aku n cakap, APA LA MAMA NI.SURI RUMAH PON KENA PANDAI MATEMATIK TAU!




krik...krikkk.krikkk...

eh, mama bukan tak pandai, pandai apa...pandai kira duit je...ehehehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails