Adds by nuffnang

Tuesday, June 7, 2011

Kesian....

Dah 2 kali bersalin, 2 kali jugak saya berpantang sendiri..kesiankan?apa boleh buat ibu saya dah meninggal..but Alhamdullillah, saya berjaya menempuhinya..
Adik saya kawin, tapi ayah sendiri tak datang, nak kata ayah dah tak de, tapi ayah masih ada, nak kata ada tapi macam takde...kesian kan?Tapi takpelah, adik saya dah selamat & semuanya berjalan lancar dengan izin-Nya..Walaupun tanpa ibu & ayah, kami masih mampu berdiri sendiri as long we have each other, dan terimakasih pada org2 yg sudi membantu..

kesian, kesian, kesian..(sila baca dalam nada upin,ipin)
Tapi kitaorg takperlukan simpati org lain pun...btw, pada spybaba, kalo nak bgth apa yg saya tulis ni pada org yg berkenaan,silakan, I really don't mind..this is the truth..and god job to you spy!

P/S:Saya mohon pada Allah, semoga umur saya panjang untuk berada disamping anak perempuan saya ketika dia bersalin & ketika anak2 saya berkahwin...Amin...

3 comments:

Azian Elias said...

Sabar je lah Sue..

masing2 ada bahagiannya. Bila Sue berjaya menempuhnya. ALHAMDULLILAH.

RashAtie said...

sabar ye...atie pun sama...dah takde mak...

semoga sue lebih tabah n atie doakan agar sue dipanjangkan umur untuk membesarkan anak2....

Allah menguji kita sebab Dia sayangkan kita.....

Ayu said...

sabar la su..setiap yg dihadapi adalah ketentuan ILAHI..insya'allah pasti ada balasan yg baik atas kesabaran kita..Allah maha Pengasih..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails