Adds by nuffnang

Thursday, June 30, 2011

Naik satu tingkat...

Apa yg naik satu tingkat nya?pangkat????owhhh...jauh sekali..yg naik satu tingkatnya saiz badan..huwaaaaa..tiap kali lepas bersalin, mesti saiz naik satu tingkat...menci tawwww!!!
setiap kali nak masuk keje, kene buat fitting baju dulu, sebab konfem separuh dari baju2 yg ada dah tak muat...so kena beli baju baru...yg dgn saiz baru...haihhhh

Baju2 baru...separuh beli sendiri, separuh my sis sponsor...

Tapi kali ni bukan setakat saiz badan yg naik satu tingkat, saiz kaki pon naik satu tingkat...Melayang lagi RM, sebab kasutpun kena beli baru, yg lama dah tak boleh pakai...

aiikkk, apsal kasut pesen org tu je tu....hehehe sendiri mau ingatlah ye, dah saiz badan nya beso, takkanlah nak pakai stiletto pulak...wakakaka..

P/S:Bila la saiz badan nak turun bertingkat-tingkat..

3 comments:

A D I A said...

hmm sama la size baju pun mcm naik, tapi still ada baju lama leh pakai gak la. tu yg byk pakai longgar je skrg. kasut tak naik la pulak

Yan said...

prosperity.. ok lah tuu...hee

Anonymous said...

kasut tu cantik gak...size ape tu?nak beli kat su bleh?-shimato-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails