Adds by nuffnang

Friday, December 30, 2011

Hari-hari terakhir 2012

Kurang dari 48 jam lagi kita nak melangkah ke tahun 2012.Opis ari ni senyap dan sunyi coz dah ramai orang cuti.So utk org yg cutinya dah nan-ado macam aku nih, gigih la bekerja hingga ke titisan terakhir.Macam biasalah, bila masuk tahun baru,mesti ada azam baru.Actually, aku nak letak tajuk post ni Azam baru 2012,hehe..tapi nampak stereotype sangat.Asal tahun baru je, mesti ada tajuk post azam tahun baru..kannn...
tapi point utama post aku hari ni memang nak citer pasal azam baru tahun 2012 pon..
Eh, azam baru ke?aku rasa sebenarnya azam lama yg aku carry forward tetiap tahun..hehehe..
Kalo tahun2 sebelum ni, aku punya list azam baru mesti panjang berjela..pikir2 balik aku rasa aku (dulu2) konpius antara azam dgn kehendak/keperluan utk tahun baru..so untuk this coming soon new year, aku dah narrow down kepada 4, ye EMPAT SAHAJA azam yg betul2 aku berazam untuk melakukan dengan jayanya di tahun 2012...

1.KURUS-azam yg dah 4 tahun yg lalu tapi tak pass2, so aku nak make sure next year capai target nak kurus nih
2.DRIVE-hehehe..bawak tu memang bole, tapi setakat dari rumah ke Taska.atas jalan raya sebenarnya belum lagi.so, next year at least aku nak berani bawak kete paling koman pon sampai LRT bukit jalil tuh je..
3.MONEY-maksudnya nak menambah pendapatan.Insyaallah, kalo bole nak la ada side income..
4.AMAL IBADAT-menambahbaik mana2 yg terkurang sebelum ni

Semoga by end of 2012, semua azam2 tersebut tercapai..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails