Adds by nuffnang

Tuesday, February 26, 2013

Citer korea

Aku bukanlah minat sangat ngan citer korea, last yg aku tengok adalah full house, dah lama gile tu..pastu dah tak tengok dah, apatah lagi nak bersuai kenal ngan retis korea yg lain..err setakat ni retis korea yg aku kenal ada 3 org je,Rain,PSY & wondergirls..hahaha, tak pe tak penting pon..tapi baru2 ni boleh terfollow plak satu citer korea kat tibi 9 ni, I miss you tajuk dia...jgn tanya sape pelakon dia, haram aku tak tahu..
citer dia best, sedih, heroin dia cantik, tapiiii kenapa heronya tidok hensem??second hero pon jambu je..hero pesen jambu2 ni aku tidok berkenan ler..
Tapi yg begitu mengkagumkan aku pasal citer korea ni, kalu part sedih memang sedih-sesedihnya lah..memang boleh meninggalkan kesan dijiwa..cewahhhh..bukan takat lakonan je, tapi ditambah ngan lagu2 yg sedih, memang betul2 menjadi & real kesedihannya..
Jadinya, setiap kali nak menonton kena sediakan tisu sekotak..i is berhati tisu, mana boleh tengok citer2 sedih mcm ni, kang tak pasal2 boleh tadah air mata 7 dulang..hihihi..u olls sume tengok tak citer ni?
Untuk sinopsis citer, silalah google sendiri, aku pon x berapa paham jalan citer dia sebab awal2 dulu ada yg terskip..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails