Adds by nuffnang

Thursday, February 21, 2013

Sakit hatiku

Arrrrgghhh tipah tertipu, dan ramai lagi tipah2 yg tertipu..sakit ati aku tawww!!
korang penah baca blog bvlgarigvrl tu tak??yg ada kat sidebar aku ni...cittt...rupanya cerita dia adalah pelesu semata2,cerita pelesu,watak2 dalam blogpon pelesu,Ariana Melissa tu pon pelesu...kemain lagi nama kennn...very the novel..motip??nak naik rating blog?nak banyak duhet nuffnang?
Aku rasa daripada dia dok menipu org macam tu, baiklah dia pi tulis novel,sebab ternyata dia berbakat menulis n jalan citer dia seperti yg kat blog tu ponnnn menarik (sampai aku n ramai lagi yg tertipu)..aku rasa kalu dia buat novel pasal kisah cinta ariana melissa n kevin tuh, konpem laku woihhh..pastu untung2 jadi adaptasi citer tibi plak, lagi meletoppp, lagi kayooo..
aegghhhh..sakit ati..kenapala ada maknosia begini yg suka hidup di alam fantasi...sedih woiiiiiiii...
aku siap khatam baca blog dia, siap adore life dia, siap tertunggu2 bila dia nak up entry,siap ternanti2 kesudahan kisah cintan cintun dia ngan kevin tu...puihhhhhhh...semuanya adalah pelesu!!
woiiii..tak kira, fairy tales ke tak, aku nak tau jugak kesudahannya...

pendedahan -->http://bvlgarigirl-sebenar.blogspot.com



1 comment:

Ibu Lala said...

Saya hantar anak saya ke tadika islamic selama 2 tahun. Dari situ la derang belajar solat dan bacan bacaan dalam solat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails