Adds by nuffnang

Tuesday, September 10, 2013

Mengidam ini..

Dah lama aku teringin nak makan ni.Dari sebelum puasa lagi.Lupa nak suruh agen pencari makanan kat kampung carikan..dah abis raya manalah nak carikan..Ari tu masa pegi rumah lama kitaorg, terperasan kat bekas kuih tuan rumah tu ada ni, tapi segan la pulok nak makan2...dah le tetamu tak di undang, sudahnya telan ailio je..Tapi ada rezeki aku nampaknya, ari tu masa pegi breakfas kat foodcourt TH selborn bangunan seberang opis aku ni, ternampak akak gerai tu lelong kuih ni..Alhamdullillah...merasa jugak akhirnya...kalau tak kempunan aku..nanti kang anak aku ni sampai umor 3 tahun asek meleleh ailio cam abang dia dulu..Masa abang dia dulu, sampai 3 tahun ailio meleleh, tapi memang ada menda yg aku tak dapat makan sampai ke sudah time pregnantkan abang dulu...hehehe
Inilah kuihnye..
Agar-agar kering..dalam masa 2 hari abis aku kerjakan..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails