Adds by nuffnang

Thursday, June 5, 2014

JJCM:D'Kayangan Steamboat Shah Alam

Ni cerita ntah berapa minggu yg lepas.Anyway, dah lama teringin nak makan steamboat, kebetulan ada baca review dari sorang blogger ni pasal restoran ni.Daripada reviewnya macam semuanya best2, so why not give it a try lah.So jomlah ke Shah Alam.Nak mencarinya agak kesesatan sebab somi setting waze type di kayangan, so tersesatlah kiteorg kat housing area di kayangan SA tu...hehehe
Dah sampai situ, org tak berapa ramai n tempat kosong memang banyak.Ambience ok.Tapi tang food yg dikatakan selalu direplenish tu aku tak setuju.Masa aku pegi tu, banyak yg dah abis, tapi lambat yg diisi balik.Agak banyak variety dia, tapi rasa so-so je..Malam tu ambik udang, tapi udang tu tak fresh..owh..harga for adult RM33, children above 6 yr, RM17, below 6 yr, free.
Tak boleh nak makan dgn bertenang-tenang.Sebab anak2 buat perangai...pfffttt..
pic credit to google search

tom yam yg agak sedap


angry bird tak sedap langsung

somi aku cakap sedap..aku tak makan kambing

ada choc fountain..choc tu haram tak sedap, n ada biskut ni je utk cicah2..

pon x sedap..sos dia tak sedap..buah yg tinggal sengkuang timun n nenas tawar..sedehhh

tiada satu desert yg kat atas ni sedap...semuanya sedehhhh
bubur kacang yg kacangnya x berapa nak masak..
Kesimpulannya, makanan mostly x sedap..harga agak mahal..out of 5, aku bagi 2..so that was my first n last..

1 comment:

adda syuhada said...

harga mahal jgk...tp kalau harga mahal tp berbaloi tak jdi masalah..klu jdi cmtu semua xsedap..sedihhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails