Adds by nuffnang

Tuesday, June 17, 2014

Movie date with my boy

Cuti sekolah tak kemana2 sian abang, marilah kita menonton wayang je.lagipon dah terberjanji ngan dia since belom cuti sekolah lagi.selagi x dapat selagi tu dia dok berzikir nak tengok wayang.so last week kitaorg pon pegi dating sama2 kat klcc.just the 2 of us.Alhamdullillah, dia dah semakin behave n takde lagi masalah lari2 sana sini.tu pon jenuh aku dok ulang abang kena pegang tangan mama.kena jalan ngan mama.kalau abang tak pegang tangan mama nanti abang hilang org jahat tangkap abang.Takde aksi2 yg melampau.phewwwww...masa nak naik turun escalator pon aku seriau..asek perati je tangan dia..bukan ape 2,3 minggu lepas kan ada kes tangan budak yg tersepit kat celah escalator kat shopping mall.fobia aku..
tapi dalam pada behave tu, sempat le muntoh seround lepas breakfast..sakit ati aku..sebabnya dia nak makan kemain banyak, dah order porridge pastu nak beger pulok.pastu makan tak abis, aku paksa dia perabis, tu yg sampai muntoh.
Tiket wayang pukol 2pm, since dah keluar awal pagi, so bawaklah dia merayap2 dulu, pegi jalan tar, asal aku pilih tudung je, dia bising cepatlah mama, kang abang beli kete kan..dengar je bunyik kete, terus aku tak jadi belek tudung..tapi sempat jugok dia pow jam spoloh hengget tu..pastu gi ampang park, jalan2 pastu dia mintak nak makan eskrem, ok, layankan jelah..
macam bese naik lrt..yg kelakarnye dia sebut lrt tu 'keretapi' kadang tu tersasul sebut bus..hahaha

makan eskrem feveret.oreo mcflurry, yg belah kanan tu stoberi milkshake..hoihhhh aku kemain teringin nak makan stroberi milkshake ni since mengandung dulu, last2 jumpe yg mekdi tapi rasa manisss nak mampos, ni bukan milkshake tapi eskrem stroberi yg cair..kuciwa mak enon.seingat aku stroberi milkshake mekdi punye 8 th yg lalu sedap la jugok takde le terok sgt.ni manis tahap potong kaki.

first movie.legend of oz.mula2 tu boring..aku sampai siap tertido ada kat sejam kot.terjaga je, aku tengok sebelah abang takde.panik jap.rupe2nya dia dok kat seat depan, elok je tgh concentrate tengok movie.

Ni tiket beli last minit pas dah abis tgk oz tu.kuar wayang dia sibuk nak tgk dragon pulak, since tiket masih ada, so beli jela..best ok citer ni, bukan budak2 je yg teruja mak budak pon kemain eksaited.nanti mama cari dvd yg first part punye ye abang..
bergambo ngan dragon sebelum balik.

I'm such a happy momma when my boy is happy.I love you boyfriend!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails