Adds by nuffnang

Thursday, July 30, 2015

Throw back Thursday - kad nama

Kemas2 my old stuff and found these two cards of friends of mine dulu..
hehehe...I used to have this kinda card jugak..aku rasa sape2 sezaman ngan aku dulu mesti penah tempah kad macm ni kan?Igt lagi, ada borang dia kena isi, pastu kena carik kawan2 sape lagi nak tempah,pilih2 gambar, pilih2 kata2 nak print on the card tu, hehehe...jauh kemain tempah di penang nun..pastu nak menunggu sampai tu agak lama..tak sabar menunggu, dah sampai, bawak pi sekolah eksyen ngan kawan2 ada kad nama, pasti pakat dok banding kad sape lagi lawa hahaha...sape sejaman ngan aku n penah tempah kad macam ni, jom sep sikiiitttt....




1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails