Adds by nuffnang

Friday, September 11, 2015

Editor's Pick


Woottt..woot...terpilih menjadi among the best cleanser dalam ruangan pilihan Editor, Majalah Mingguan Wanita edisi lepas (yg gambar Anne Ngasri with her kids)..
Yup...Indeed the best cleanser.Kalau tak masakan terpilih jadi pilihan editor tau!
Im not just a seller, tapi pengguna juga.Jujur cakap, aku penah guna dari semurah2 cleanser brand Jonhson n Johnson tu hinggalah ke Semahal2 cleanser , ye aku penah pakai SKII and tu lah yg paling mahal aku pakai dalam sejarah, tapi masalah KULIT BERMINYAK tetap tak hilang dik non oooiiiii...
And awal tahun ni, bile dah try pakai cleanser seqy beauty ni, first time pakai pon dah terus jatuh chentaaa...sebab?bile pas cuci muka tu muka rase bersihhhhh sgt n kulit pon lembutttt je...ni bukan exaggerate ye, tapi memang betul..Tapi yg terpaling Best ialah, sebab ianya tak menyebabkan muka ku oily..Yes, even aku hanya cuci muka pada waktu pagi, n seharian lepas cuci muka tu memang tak pakai apa2 dah..muka aku langsung tak minyak..I repeat, memang bebas minyak sepanjang hari...tu pasal yg aku rasa mejik sangat cleanser ni...
Akhir kata, pada sape2 yg ada masalah kulit muka berminyak, boleh cuba cleanser seqy beauty ni..Beli ngan hakak okay??pi jenguk instagram ahkak kedai_chantique for more testimony..

ok baiii..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails