Adds by nuffnang

Wednesday, November 11, 2015

november fever

cepat betol masa berlalu,rasa cam baru lg masuk bulan nov,tup tup dah nk tgh bln dah..nov aku disambut ngan demam.start hari jumaat ptg 30/10 aku dah demam.demam yg dasat.aku x penah lg demam mcm ni.sebetulnya aku jarang demam.last demam 3,4 th lepas kot.masuk ari sabtu makin teruk demam.aku tak cek suhu tapi aku syak cecah 40 kot.mmg panas sgt.kepala sakit yg amat mcm nk pecah rasanya.sakit n sengal badan. mata pedih.hilang selera mkn secara tiba2.semua yg aku telan,aku rasa masin.coklat pon rasa masin.uishhg mmg betol hilang nikmat donia kalau dah coklat pon rasa x sedap.dalam pada demam tu,gigih aku google sana sini.aku syak aku kena denggi.tapi malas nk pegi klinik.so aku telan je apa2 ubat kat esbok.eh aku bantai je mkn ubat tau,rasa2 mcm dah nk abis kesan ubat aku telan lg.dalam sehari tu ada 5 kali kot aku telan ubat.aku check balik rupanya aku dah terovordose ubat.patut ambik sebijik 3 kali sehari,aku telan 2 bijik 5 kali.hahaha..patutlah sabtu malam ahad demam dah kebah.

oklah memandangkan citer pasal demam ni pjg lg,esok kak jah sambung.

1 comment:

Blogger said...

If you're looking to burn fat then you need to start using this totally brand new tailor-made keto diet.

To create this service, certified nutritionists, personal trainers, and chefs united to develop keto meal plans that are useful, painless, economically-efficient, and delightful.

Since their launch in January 2019, hundreds of people have already completely transformed their body and well-being with the benefits a certified keto diet can offer.

Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones offered by the keto diet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails